* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
„Kongres Kadry, wiosna 2009 - call for speakers”2009-01-19 13:41:03Organizatorzy Kongresu Kadry - największego wydarzenia w dziedzinie zarządzania ludźmi, zapraszają do współpracy merytorycznej przy przygotowaniu programu IX edycji Kongresu Kadry, który odbędzie się w kwietniu 2009 roku. |
|
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
|
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
|
Angielski szybko i skutecznie2009-06-04 13:39:24Angielski szybko i skutecznie. Pobierz darmowe lekcje i przekonaj się jakie to proste! W zestawie: podręcznik, pliki mp3 i karaoke. Sprawdź - to działa! |
|
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia mechanika Techniczne rozliczanie projektów unijnych ONLINE PEWNE, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.